רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קיבוץ בנגב

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קיבוץ בנגב. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קיבוץ בנגב" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קיבוץ בנגב בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הקמת קיבוצים בנגב:

בשנת 1946, במסגרת "מבצע 11 הנקודות", הוקמו 11 קיבוצים חדשים בנגב. יוזמה זו נועדה לחזק את אחיזת היישוב היהודי באזור ולקדם את הכללתו בשטח המדינה היהודית העתידית. המבצע התאפיין בהקמת יישובים באופן מרוכז ומהיר, תוך שימוש בתכנון מוקדם ובהתגייסות רחבה של כוח אדם ומשאבים.

התמודדויות ואתגרים:

החיים בקיבוצים החדשים היו רצופי קשיים רבים. תנאי האקלים הקשים, שהתאפיינו בצחיחות ובחום כבד, הציבו אתגרים משמעותיים בפני החקלאות והפיתוח. בנוסף, התמודדו המתיישבים עם מחסור במים ובמזון, וכן עם צורך בפיתוח תשתיות חקלאיות וקהילתיות מאפס. קשיים אלו דרשו מהם גילויי חלוציות, יצירתיות ועבודת צוות משותפת.

הישגים ותרומה:

למרות הקשיים, הצליחו קיבוצי הנגב להפוך לגורם משמעותי בפיתוח האזור. הם הקימו מפעלים חקלאיים פוריים, תוך פיתוח טכנולוגיות חקלאיות חדשניות ויישום שיטות גידול מתקדמות. בנוסף, תרמו הקיבוצים רבות לפיתוח תשתיות חינוכיות, בריאותיות ותרבותיות באזור, והפכו למרכזים קהילתיים וחברתיים משמעותיים.

השפעה חברתית וכלכלית:

לקיבוצי הנגב תרומה משמעותית הן לחברה הישראלית והן לכלכלת ישראל. הם תורמים כ-10% מהתוצר החקלאי של המדינה, ומשמשים כמודל לחקלאות מתקדמת, קהילה שיתופית וחברה שוויונית. הקיבוצים מהווים מוקד משיכה לתיירות פנים וחוץ, ומציעים מגוון פעילויות ואטרקציות ייחודיות.

עתיד קיבוצי הנגב:

קיבוצי הנגב ניצבים בפני אתגרים רבים, אך גם פועלים באופן מתמיד להתחדשות ולפיתוח מודלים חדשניים של קהילה וחברה. עתידם תלוי ביכולתם להתאים עצמם למציאות המשתנה, תוך שמירה על ערכיהם הייחודיים ותרומתם לחברה הישראלית

מסע בין שלושה קיבוצים בנגב: גרופית, רביבים ושדה בוקר

במעבה הערבה הדרומית, כ-53 ק"מ מצפון לאילת, שוכן קיבוץ גרופית. קהילה מגוונת ותרבות עשירה תורמים לאווירה הייחודית של הקיבוץ, שם פותחו גידולים חקלאיים מיוחדים המותאמים לתנאי המדבר הקשים. גרופית מזמין אתכם לחוות אירוח כפרי אותנטי, לצאת לסיורים מודרכים ולגלות את מרכז "בית גרופית", השומר על מורשת יהדות תימן.

במרחב רמת הנגב, בין באר שבע למצפה רמון, פוגשים אנו את קיבוץ רביבים. שם, בין גבעות מדבריות, פועלת חקלאות מתקדמת המשלבת טכנולוגיות מים חדשניות וחינוך פורץ דרך. רביבים מזמין אתכם לחוות את "נגב אקולוגי", מרכז ייחודי המוביל בפיתוח טכנולוגיות ירוקות. טיולים במגוון מסלולים, אירוח כפרי חמים ומרכז מבקרים מרתק יהפכו את הביקור ברביבים לחוויה בלתי נשכחת.

במרחב הר הנגב, כ-30 ק"מ צפונית למכתש רמון, ניצב קיבוץ שדה בוקר. שם, בין נופים עוצרי נשימה, נמצא בית הספר "שדה בוקר" למנהיגות, אותו הקים דוד בן-גוריון. מורשתו של בן-גוריון ממשיכה לחיות במרכז "מדרשת בן-גוריון", שם מתקיימים מחקרים ופעילויות חינוכיות. ביקור בבית בן-גוריון, טיולים באזור, אירוח כפרי ותצפיות מרהיבות יהפכו את הביקור בשדה בוקר למסע מרתק בהיסטוריה ובטבע.

שלושה קיבוצים, שלושה סיפורים מרתקים, שלושה חלונות אל נופים ייחודיים ואל קהילות מגוונות. בואו לחוות את הנגב דרך קיבוציו, לגלות את החדשנות, את ההיסטוריה ואת האנשים המיוחדים שחיים בו. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: ארז, להב , מגן
פתרון 4 אותיות: בארי, גבים, דביר, סופה, רעים, שובל (קיבוץ בצפון הנגב)
פתרון 5 אותיות: אורים, דורות, זיקים, חולית, חצרים, טללים, נירים, צאלים (קיבוץ בצפון מערב הנגב), רוחמה
פתרון 6 אותיות: גבולות, מפלסים, עלומים, רביבים
פתרון 7 אותיות: 
כיסופים (קיבוץ בנגב)
פתרון 8 אותיות:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
 אור הנר, בית קמה, ברור חיל (קיבוץ בצפון הנגב), כפר עזה, כרם שלום, משאבי שדה, משמר הנגב, נחל עוז (קיבוץ בנגב המערבי), ניר יצחק, ניר עוז, ניר עם, עין השלושה (קיבוץ בנגב), שדה בוקר
ביטויים דומים: קיבוץ בנגב תשחץ, קיבוץ בנגב תשבץ, קיבוץ בנגב מילון, קיבוץ בנגב 5 אותיות, קיבוץ בנגב מורדו
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו