רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מספרי א ב יהושע | ספר של א"ב יהושע מילון | מספרי א"ב יהושע תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מספרי א ב יהושע. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ספר של א.ב יהושע" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ספר של א"ב יהושע בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
מיהו א"ב יהושע ?
א"ב יהושע היה סופר ומחזאי, חתן פרס ישראל לספרות (1995) ופרס א.מ.ת. (2016). הוא נחשב לאחד מגדולי הסופרים הישראליים, ויצירתו זכתה להכרה רחבה בישראל ובעולם. יהושע נולד בירושלים בשנת 1936 למשפחה ספרדית-ירושלמית. הוא גדל והתחנך בעיר, למד בגימנסיה העברית רחביה ובאוניברסיטה העברית בירושלים בחוגים ספרות ופילוסופיה.

יהושע החל לכתוב סיפורים עוד בגיל צעיר, ובשנת 1963 פרסם את ספרו הראשון, "מות הזקן" שהו מקבת של סיפורים קצרים. מאז פרסם עשרות ספרים, ביניהם רומנים, סיפורים קצרים ומחזות . ספריו של יהושע תורגמו לשפות רבות ברחבי העולם, וחלקם עובדו לסרטי קולנוע וטלוויזיה.

ספרי א"ב יהושע מתעמקים ביחסים אנושיים מורכבים, בחירות אתיות ומגוון תרבותי, ולעתים קרובות, ספריו משתמשים במספר נקודות מבט כדי להעביר את עומק החוויות האנושיות.

רשימת כמה מיצירותיו:

"המאהב" (1977): הגיבור, בנג'י רובין, עומד בפני רגע מרכזי בקריירה הכירורגית שלו כשהוא שוקל מסע להודו כדי להציל חיים. הרומן בוחן דילמות אישיות ואתיות. "מר מאני" (1992): מתרחש בעשור האחרון של האלף הראשון, הרומן עוקב אחר חייו של בן עטר, סוחר יהודי בצפון אפריקה עם שתי נשים. הוא בוחן נושאים של משפחה, אמונה ומגוון תרבותי. "מולכו" (1987): מולכו, רופא אלמן, מנווט במורכבות של מערכות יחסים ובדידות לאחר מות אשתו. הרומן מציע חקר רב של דמויות המתמודדות עם בדידות.

"הבת היחידה" (2021): רומן קצר המספר את סיפורה של רקלה, נערה יהודיה העומדת לחגוג בת מצווה, מתמודדת עם זהותה היהודית והיחסים בין הדתות השונות בחברה האיטלקית

וריאציות נוספות שיכולות להופיע בתשבץ באותו הקשר:

בהצלחה !



מודעות





תשובה 2 אותיות: 
תשובה 3 אותיות: 
תשובה 4 אותיות:  
תשובה 5 אותיות: המאהב, חפצים, מולכו (ספר של א"ב יהושע)ניצבת
תשובה 6 אותיות: 
תשובה 7 אותיות: 
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות):
תשובה של 2 מילים: אחיזת מולדת, אש ידידותית, בתחילת קיץ, גירושים מאוחרים, 
הבת היחידה, הכלה המשחררת, השיבה מהודו (ספר מאת א"ב יהושע), חסד ספרדי, טיפולים אחרים, כל הסיפורים, לילה במאי, מול היערות, מות הזקן, עד חורף, מר מאני (מספרי א.ב. יהושע), קנטטת הגירושים
תשובה של 3 מילים: חתונתה של גליה, הילכו שניים יחדיו (ספר של א.ב. יהושע), שלושה ימים וילד (סיפור קצר מאת א"ב יהושע)
תשובה של 4 מילים ומעלה: העכבר של תמר וגאיה, מסע אל תום האלף, מסע הערב של יתיר

ביטויים דומים: מספרי א"ב יהושע 6 אותיות, מספרי אב יהושע מילון, מספרים אברהם גבריאל יהושע, רשימת ספרי אברהם ב יהושע, מספרי א"ב יהושע תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו