רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מספרי א"ב יהושע, מספרי אב יהושע

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מספרי א"ב יהושע. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מספרי א"ב יהושע" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מספרי אב יהושע בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

א.ב יהושע, סופר ומחזאי ישראלי בולט יליד ירושלים ב-1936, תופס מקום משמעותי בספרות הישראלית. זכה בפרס ישראל לספרות בשנת 1995 ובפרס א.מ.ת בשנת 2016, הוא מוכר כאחד מגדולי אנשי הספרות הישראליות. חינוכו והשכלתו של יהושע בירושלים, לרבות לימודים בגימנסיה העברית רחביה ובאוניברסיטה העברית בירושלים בספרות ופילוסופיה, הניחו את היסוד לקריירה הספרותית הפורייה שלו.

מגיל צעיר גילה יהושע כישרון לספר סיפורים, ובשנת 1963 פרסם את ספר הביכורים שלו "מות הזקן". במהלך השנים, הוא חיבר יצירות רבות, הכוללות רומנים, סיפורים קצרי ומחזות. כתביו, בוחנים יחסי אנוש מורכבים, דילמות אתיות ומגוון תרבותי, ומאירות את המורכבות של החוויות האנושיות.

נושאים מרכזיים ביצירתו

  • זהות לאומית: יהושע עוסק רבות בזהות הישראלית, ובתחושת השייכות של הפרט לחברה הישראלית. בספריו הוא בוחן את היחסים בין יהודים לדתיים, בין יהודים לערבים, בין אשכנזים לספרדים, ובין ימין לשמאל.
  • משפחה: יהושע עוסק רבות במשפחה, וביחסים בין בני משפחה. בספריו הוא בוחן את הקשר בין הורים לילדים, בין אחים ואחיות, ובין בני זוג.
  • אהבה וזוגיות: יהושע עוסק רבות באהבה ובזוגיות, ובמורכבות שלהם. בספריו הוא בוחן את משמעות האהבה, ואת הקשיים והאתגרים שבחיי הזוגיות.
  • בדידות: יהושע עוסק רבות בבדידות, ובתחושת הבדידות של הפרט בתוך החברה. בספריו הוא בוחן את הדרך שבה בני אדם מתמודדים עם הבדידות, ואת האופן שבו היא משפיעה על חייהם.
לסיכום

ספרי א"ב יהושע הם חלק חשוב מהספרות העברית המודרנית. הם זכו להצלחה רבה בארץ ובעולם, תורגמו לשפות רבות ברחבי העולם, וחלקם עובדו לסרטי קולנוע וטלוויזיה. כמו כן, יצירותיו תרמו רבות להבנת החברה הישראלית והיהודית. בהצלחה !


מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות:  
פתרון 5 אותיות: המאהב
פתרון 6 אותיות: 
פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים: אחיזת מולדת, אש ידידותית, בתחילת קיץ, גירושים מאוחרים, הכלה המשחררת, השיבה מהודו, חסד ספרדי, טיפולים אחרים, כל הסיפורים, לילה במאי, מול היערות, מות הזקן, עד חורף, מר מאני , קנטטת הגירושים
פתרון של שלוש מילים: חתונתה של גליה, הילכו שניים יחדיו, שלושה ימים וילד
פתרון של ארבע מילים:
העכבר של תמר וגאיה, מסע אל תום האלף, מסע הערב של יתיר
                      מקווים שעזרנו לך למצוא פתרון ...  
לחצו לייק והצטרפו לעמוד שלנו בפייסבוק - שם תוכלו להיות מעודכנים בכל פתרונות התשחצים המופיעים בעיתונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו