רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


פילנתרופ | פילנתרופ תשבץ | פילנתרופ מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה פילנתרופ. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "פילנתרופ" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה פילנתרופ בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מהי פילנתרופיה ומהי השפעתה על החברה?

פילנתרופיה, שמקורה במונח היווני "אהבת האנושות", מתייחסת למעשה של תרומת כסף, סחורות, זמן או מאמץ לתמיכה במטרה שמטרתה לשפר את איכות החיים. ביסודה, פילנתרופיה מונעת על ידי הרצון לחולל שינוי חיובי בחברה. היא ממלאת תפקיד קריטי בקידום פיתוח האמנויות, החינוך, יוזמות דתיות ומאמצי סיוע הומניטריים.

השפעת הפילנתרופיה על החברה היא עמוקה. היא לא רק עונה על צרכים מיידיים אלא גם פועלת ליצירת פתרונות ארוכי טווח לאתגרים חברתיים. על ידי מימון ארגונים ופרויקטים שונים, הפילנתרופיה מסייעת למלא את הפערים שסיוע ממשלתי עשוי שלא לכסות. היא מעודדת רווחה חברתית וחדשנות, תומכת במחקר ומשפרת את מערכת הבריאות והתשתיות. יתר על כן, היא יכולה לקדם קיימות סביבתית על ידי תמיכה ביוזמות שמטרתן לשמר משאבים טבעיים ולצמצם זיהום.

במובן רחב יותר, הפילנתרופיה מעצבת את הנוף החברתי על ידי השפעה על קביעת המדיניות ועל דעת הקהל. באמצעות תרומות אסטרטגיות, היא יכולה להפנות תשומת לב לסוגיות ספציפיות, להשפיע על החלטות פוליטיות ואפילו לשנות את מהלך השיח הציבורי. פעולה נדיבה זו, לפיכך, אינה רק מתן תמיכה כספית אלא גם עיצוב חברה שמעריכה את רווחתם של אזרחיה ואת הסביבה.

מי היה הברון אדמונד ג'יימס דה רוטשילד?

הברון אדמונד ג'יימס דה רוטשילד, דמות סמלית בתולדות הפילנתרופיה, היה בן למשפחת הבנקאים הבולטת רוטשילד. תרומתו לחברה הייתה עצומה, במיוחד בארץ ישראל, שם הותירו פועליו הפילנתרופיים חותם בל יימחה. הברון דה רוטשילד, שנודע בנדיבותו ובחזונו, השקיע למעלה מחמישה מיליון לירות שטרלינג בהתיישבות היהודית המוקדמת באזור בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20.

פעילותו הפילנתרופית התרחבה לרכישת כ-500,000 דונם, שהניחו את היסודות לכשלושים התנחלויות חדשות. יישובים אלה לא היו רק בתים לאנשים; הם היו מוקדי פעילות חקלאית ותעשייתית. הברון רוטשילד הקים מפעלים ויקבים ויצר סביבה כלכלית בת קיימא שתתמוך בקהילות לדורות הבאים.

מעבר לנכסים המוחשיים, הוא גם יצר מלגות רוטשילד לתמיכה בחינוך ולקידום צמיחה אינטלקטואלית. מורשתו היא עדות לאופן שבו מעשי נדיבות אינדיבידואליים יכולים להוביל להתפתחותן של חברות שלמות, ולטפח צמיחה כלכלית ותרבותית כאחד. רוחו הפילנתרופית של הברון דה רוטשילד היא השראה מתמשכת, הממחישה את ההשפעה העמוקה שיכולה להיות ליחיד יחיד על עתידה של אומה.

מה היה תפקידו של סר משה מונטיפיורי בפילנתרופיה?

סר משה מונטיפיורי היה דמות בולטת בעולם הפילנתרופיה, שנודע במיוחד במסירותו לקהילות יהודיות ברחבי העולם. כמנהיג יהודי מאנגליה במאה ה-19, הוא הפנה את משאביו והשפעתו הניכרים לשיפור חייהם של יהודים, במיוחד בארץ ישראל, שבאותה תקופה סבלה ממחלות ועוני.

מורשתו הפילנתרופית של מונטיפיורי היא נרחבת ומגוונת. ביקוריו הרבים בארץ ישראל לא היו טקסיים בלבד; הם היוו כלי לסיוע חיוני לקהילות היהודיות בארבע ערי הקודש: ירושלים, צפת, טבריה וחברון. מאמציו כוונו לא רק לענות על צרכים מיידיים, אלא גם להניח את היסודות לפיתוח קהילתי לטווח ארוך.

תפקידו בפילנתרופיה התאפיין בהקמת יישובים חקלאיים, בניית בתים וקידום התעשייה, מה שהגביר משמעותית את היציבות הכלכלית ואת איכות החיים של האוכלוסייה המקומית. מחויבותו של מונטיפיורי לפילנתרופיה ניכרה גם בתמיכתו ביוזמות חינוכיות ובמוסדות תרבות, תוך הבטחה שהקהילות שבהן סייע יוכלו לשגשג מבחינה תרבותית ואינטלקטואלית.

באמצעות מעשיו, סר משה מונטיפיורי הדגים את כוחה המהפכני של הפילנתרופיה, והראה כיצד תמיכה אסטרטגית ולבבית יכולה להרים קהילות שלמות ולטפח תקווה בקרב מצוקה. בהצלחה !


מודעות





תשובה 2 אותיות: 
תשובה 3 אותיות: 
תשובה 4 אותיות: נדבן   
תשובה 5 אותיות:
תשובה 6 אותיות: 
תשובה 7 אותיות:
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות):
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו