רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


איך להפוך לפותר תשבצים מקצועי?

אם אתם נהנים מתשבצים והפתרונות באים לכם בקלות, ייתכן שאמרתם לעצמכם "הלוואי שהייתי יכול לעשות מזה כסף". אז יש לנו חדשות בשבילכם – זה אפשרי! ישנם עיתונים ומגזינים המציעים פרסים לפתרון נכון. כדי להפוך לפותרי תשבצים מקצועיים, אתם צריכים שלושה דברים: מיומנות, מהירות ומסירות. 
אולי אתם מצליחים לפתור גם את ההגדרות המסובכות ביותר – אבל המומחיות במציאת התשובות לא תעזור לכם הרבה אם פותר אחר היה מהיר יותר. מפרסמי תשבצים רבים נותנים את הפרס רק לאדם הראשון ששולח להם את התשבץ הפתור, לכן אתם צריכים להיות מהירים כדי להבטיח לעצמכם את הניצחון. אתם גם צריכים להיות מסוגלים לעבוד בהתמדה ולא לצפות לתגמול בהתחלה, כי יכול להיות שייקח זמן עד שתזכו בפרס הראשון. זו יכולה להיות תקופה מתסכלת, ופותרים רבים בעלי פוטנציאל נופלים בדרך כי הם מתייאשים.

אם אתם מצליחים לפתור רק הגדרות פשוטות, זה הולך להיות קצת יותר קשה משחשבתם. אמנם קיימים פרסים כספיים בדמות ספרים, דיסקים, מוצרי טיפוח לפתרון תשבצים פשוטים, אך הם נוטים להיות נמוכים בהרבה מהפרסים שאתם יכולים לקבל אם תצליחו לפתור תשבצים מסובכים יותר. תשבץ פשוט יכול לזכות אתכם בכמה עשרות שקלים, ואילו תשבץ היגיון יכול להניב לכם מאות שקלים במקרים מסוימים. הגדרות היגיון אולי נראות מאוד מרתיעות בהתחלה, אך בנויות על אותם הכללים הבסיסיים. ברגע שתבינו את הכללים הללו, תראו שתשבצי היגיון הרבה יותר קלים משחשבתם.

קיימים אתרים וספרים רבים המפרטים את הטריקים מאחורי פתרון תשבצי היגיון. בנוסף, תוכלו למצוא תוכנות רבות שיסייעו לכם, ואלה יכולים להוות עזרה גדולה כאשר אתם ממש מתקשים. חפשו עבודות ומאמרים של מחברי תשבצים טובים – אנשים שמחברים תשבצים לעיתונים או מגזינים ידועים. אלה יכולים לתת לכם מיון של הסוגים השונים של הגדרות היגיון, את הדרכים שניתן לזהות אותם, ואת הגישות הטובות ביותר להתמודדות עם כל אחד מהם. ייתכן שתוכלו גם למצוא ספרים שנכתבו על-ידי פותרים מקצועיים אחרים.


באזורים מסוימים, אתם גם יכולים למצוא קורסים בפתרון תשבצים. כאן יהיה לכם את היתרון של אינטראקציה עם מורה שיכול לענות לכם על השאלות, ולעבוד אתכם כשאתם מסתבכים. ייתכן גם שתוכלו למצוא מורה פרטי שיוכל לעזור לכם באופן אישי או באינטרנט.

(אם כבר ניסיתם ספרים, תוכנות ומורים, אך עדיין לא מצליחים לפתור תשבצי היגיון, אתם יכולים לחפש באינטרנט באופן יותר רחב, ולהשתתף בהמון סוגים של תחרויות נושאות פרסים)

דרך בטוחה לשפר את שיעור ההצלחה שלכם, היא להמשיך להרחיב את אוצר המילים. ככל שאוצר המילים שלכם חזק יותר, כך סביר יותר שתוכלו למצוא תשובות להגדרות – ותוכלו לסיים תשבצים במהירות רבה יותר. יש דרכים רבות לעשות זאת – קריאה היא תמיד ההמלצה הטובה ביותר. ספרים בנושאים שונים, בז'אנרים שונים ומתקופות שונות, יכילו אוצר מילים שונה מאוד זה מזה. תגלו שרכשתם מילים וביטויים חדשים, אפילו בלי לשים לב. בכל פעם שאתם צריכים לעצור ולפרש מילה לא מוכרת, רשמו אותה כדי שתוכלו לחזור ולתרגל מילים בשלב מאוחר יותר. כמו כן, תוכלו למצוא באינטרנט כלים הבונים את אוצר המילים, כולל אתרים שבהם אתם יכולים להירשם ולעקוב אחר התקדמותכם, בזמן שאתם מרחיבים את מחסן המילים והביטויים שלכם.


למצוא תשבצים זה דבר קל. זיהוי התחרויות שייתנו לכם את הסיכוי הטוב ביותר להרוויח מספיק כסף למחייתכם, זה דבר קצר יותר מסובך. מרבית העיתונים עדיין מציעים תשבצים נושאי פרסים בעמודים האחרונים, אך החיסרון בתשבצים כאלה הוא שאתם מתחרים נגד מספר עצום של אנשים. לא משנה כמה אתם טובים, כאשר העיתון נמכר במיליוני עותקים, כנראה שיהיו עוד כמה אלפי אנשים טובים בדיוק כמוכם. זה לא אומר שאתם צריכים להתעלם או להימנע מתשבצים נושאי פרסים, להפך – אתם צריכים לעשות את המאמץ כדי לפתור את התשבצים האלה באופן קבוע. אך עדיין כדאי לחפש תחרויות אחרות בהן משתתפים פחות מתחרים מוצלחים, ובכך להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם.


תוכלו לצמצם את החיפוש על ידי פתרון תשבצים במגזינים בנושאים שמעניינים אתכם. הם לא מסובכים כמו התשבצים בעיתונים, אך המגזינים נמכרים בפחות עותקים וכך תהיה לכם פחות תחרות. למשל, לעיתים קרובות יש תשבצים במגזינים לנשים. הפרסים די קטנים, אבל בסופו של דבר גם זה משהו. בנוסף לעיתונים ולמגזינים, חפשו אוספי תשבצים בחנויות. מלבד היותם דרך מצוינת לשמור על המוח עובד, לעיתים קרובות יש להם תשבצי פרס לצד התשבצים להנאה בלבד. הפרסים לא יהיו משמעותיים, אבל שוב, פרס זה פרס!


כמו גם תשבצים מודפסים רגילים, אתם יכולים למצוא שפע של תשבצים נושאי פרסים ברחבי האינטרנט. המקומות הראשונים לחפש בהם הם מהדורות האינטרנט של עיתונים רבים, המציעים לכם בדרך כלל תשבצים חינם בכל יום. יש גם אתרים רבים המוקדשים לתשבצים, המציעים פרסים רגילים למתמודדים. האינטרנט הוא גם מקום טוב לקבל רמזים אם אתם באמת תקועים עם הגדרה. קיימים אתרים רבים המוקדשים לשיתוף התשובות למשחקי חשיבה שונים, כולל פתרונות התשבצים מהעיתונים היומיים.


אם מתחיל לשעמם לכם לפתור תשבצים, תמיד תוכלו לקחת את הצעד הבא ולהתחיל להציע פרסים משלכם. רוב מחברי התשבצים התחילו בתור פותרי תשבצים. עם ידע מעמיק בבניית תשבצים, זה לא קשה לבצע את המעבר מפותר מקצועי למחבר תשבצים מקצועי!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו