רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אימון המוח בעזרת תשבצים

בימינו, יותר מדי אנשים מבזבזים את זמנם בפלאפון ובמחשב, עד שאיבדו את תחושת הסיפוק שתחביבים אחרים יכולים לתת, כלומר אלה שמערבים את המוח. גלישה באינטרנט יכולה להיות מהנה, אבל אחרי שעה של דפדוף ברשתות החברתיות אפשר ממש להרגיש את תאי המוח נמסים. פתרון תשבצים יכול לגרום להרגשה נפלאה וניתן ללמוד מהם המון עובדות חדשות, אך הפופולריות שלהם ירדה בשנים האחרונות. אתם לא צריכים איי-קיו של 150 כדי לפתור תשבצים בהצלחה – קיימים תשבצים רבים והם מותאמים למגוון רחב של אנשים ויכולות, וזה יכול לעזור לכם לפתח מיומנויות במספר תחומים. 

היתרונות של תשבצים

אם אתם בני אדם תחרותיים, תשבצים הם דבר שאתם יכולים לעשות עם החברים או בני הזוג שלכם כסוג של פעילות חברתית. שניכם יכולים לעבוד על אותה חוברת תשבצים או אתר, ולראות מי יכול למלא את רוב התשובות או לפתור יותר תשבצים בזמן הקצר ביותר. אפשר לתת אפילו פרס קטן למנצח! אז פעם הבאה שאתם יושבים עם בן הזוג מול הטלוויזיה, כבו אותה ושלפו ספר תשבצים לכל אחד מכם. יש אנשים שרואים את התשבצים כמשעממים, אך אם אתם הופכים את זה לתחרות זה יכול להיעשות מלהיב יותר.

לפתור תשבץ זו דרך מצוינת להעביר את הזמן אם משעמם לכם, אם אתם נמצאים ברכבת, או אם האינטרנט בבית עושה בעיות. הימצאות חוברת תשבצים או עיתון בהישג יד היא פתרון נהדר למצבים כאלה, וחשוב לעשות דברים שונים מפעם לפעם כדי לשמן את גלגלי המוח.

בנוסף, תשבצים הם דרך נהדרת להרחבת אוצר המילים, במיוחד אם אתם רוצים לשפר את הבנתכם בשפה שהיא לא שפת האם שלכם. זה מדהים מה פתרון של תשבץ אחד בלבד ביום יכול לעשות לכם, וזה יתבטא בכך שתשתמשו במילים חכמות יותר ביומיום. אם אתם אוהבים לכתוב, יתכן שתופתעו מהמילים החדשות שאתם יכולים לגלות דרך התשבצים, איתן אתם יכולים להשתמש בכתיבה.

אומרים שפתרון תשבצים יכול לעזור לכם אם אתם סובלים ממתח או חרדה. אם אתם עוברים תקופה קשה, תשבץ יכול להסיח את דעתכם מדברים כי אתם מתרכזים במשהו אחר לגמרי. התמקדות אך ורק בעובדות ומילים תעזור לכם להשאיר את הרגשות תחת שליטה. אז תשכחו מלאכול כדי לשכוח – תשבצים הם בהחלט הדרך לגרום לעצמכם להרגיש טוב יותר!

למעשה, מדענים טוענים שפתרון תשבצים באופן קבוע יכול לעכב התפתחות של דמנציה ואלצהיימר. ידוע שאנשים בעלי מוח פעיל נוטים לסבול פחות מהמחלות הנוראות האלה, ותשבצים בהחלט שומרים על המוח עובד. למרות שעובדה זו קשה לאשרור, אימון המוח בהחלט לא יכול להזיק!

תשבצים יכולים להיות מהנים מאוד, וכשאתם פותרים אחד כזה אתם מתמלאים בתחושה של סיפוק. אבל קיים בהם חיסרון אחד ... הם יכולים להיות ממכרים. אך כמובן שזה עדיף מתחושת ההנאה הרגעית שמקבלים מאשר אלכוהול או הימורים.

תשבצים יכולים לעזור לכם לחדד את הכישורים שלכם בפתרון בעיות. לא רק שזה יהיה שימושי עם ההגדרות עצמן, זה יגרום לכם ליותר ביטחון בפתרון בעיות בתחומים אחרים של החיים. בין אם בעבודה או אפילו בחיי החברה, פתרון בעיות הוא מיומנות חשובה באופן כללי, ותשבצים יכולים להוות חלק גדול ברכישתה.

איפה אפשר למצוא פתרונות תשבצים כדי לעורר את המוח?

ניתן למצוא תשבצים בערך בכל מקום, בעיתונים, במגזינים ואף באינטרנט, אם לא נמאס לכם לבהות במסך המחשב. אתרים רבים מציעים גם תשובות לתשבצים אם נתקעתם על מילה מסוימת שמשגעת אתכם. מצד שני, אין כמו חוברת תשבצים אמיתית שאפשר לפתור עם עט. הספרים האלה זולים למדי ויש בהם מאות תשבצים שללא ספק יחזיקו הרבה מאוד זמן, תלוי כמה תשבצים תסיימו ביום או בשבוע. בחוברות הללו גם יש פתרונות בחלק האחורי, אבל בלי לרמות אלא אם אתם באמת צריכים!

לסיכום

אנשים רבים מסרבים לפתור תשבצים בטענה שזה לא מעניין אותם, אבל העובדה בשטח היא שאחוז גבוה מהם מעולם לא ניסה אפילו להתמודד עם אחד. אולי אתם מפחדים שלעולם לא תצליחו לסיים תשבץ, אבל ככל שאתם תעשו יותר, כך יהיה לכם יותר קל לפתור אותם. הם לא רק מאתגרים את המוח, אלא גם יכולים להקל על לחץ, וכאמור יספקו את כל היתרונות הרבים שהוזכרו. השיגו עיתון, מגזין שבועי, מגזין חודשי או חוברת תשבצים עוד היום!, ואולי תמצאו לעצמכם תחביב חדש שממש תאהבו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו