רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


10 סיבות לכך שתשבצים טובים בשבילכם!

10 סיבות לכך שתשבצים טובים בשבילכם!

רובנו רואים תשבצים כדרך להעביר בה את הזמן, אך הם יכולים להביא תועלת רבה משחשבתם. סטיבן זודנהיים, פזמונאי אמריקאי, אמר פעם כי "הדבר היפה ביותר בתשבץ, הוא שאתה יודע שיש לו פתרון". בני האדם בדרך כלל מרגישים שמחה כאשר הם מגיעים לתוצאות לאחר עבודה או חשיבה.
תשבצים יכולים להביא יתרונות רבים לכל אדם, ללא קשר לגיל שלו. הם יכולים כמובן לחדד ולהעסיק את המוח, ואף לעשות פלאים לחיי החברה שלכם. פתירת תשבץ אחד לפחות כל שבוע היא בהחלט תחביב טוב לשימור. 
10 סיבות לכך שתשבצים טובים בשבילכם!
נציג ונחקור כמה מהסיבות שבזכותן חידות שונות, כמו תשבצים, יכולות להיות מועילות עבור כל אדם:

 מניעת דמנציה: ככל שבני האדם מזדקנים, כך החוזק של המוח שלהם מתחיל להצטמצם והם מתקשים להתרכז בדברים. אולם, חידות באופן כללי יכולות לשמור על המוח עובד כמו שצריך. תופתעו לדעת כי איגוד האלצהיימר העולמי ממליץ לפתור תשבצים כדי להפחית את הסיכויים ללקות בשיטיון (דמנציה).

 שיפור הכישורים המילוליים: זה ברור שאם אוצר המילים שלכם לא רחב, תתקשו לפתור חידות ותשבצים. אולם, גם כאשר אתם לא מצליחים לפתור הגדרה אחת, תתחילו לפתור הגדרות אחרות בזו אחר זו, דבר שיעזור לכם להגיע לפתרון. מחקרים הוכיחו כי פתרון יומי של תשבצים יעזור במידה רבה בשיפור הכישורים המילוליים שלכם!

• שיפור היכולת לפתור בעיות: תשבצים הם כלי מצוין לתרגול מיומנות בפתרון בעיות. טיילר הינמן, זוכה טורניר התשבצים האמריקאי, אמר פעם כי אנשים שטובים בתשבצים יהיו טובים בוודאות גם במדע ובמתמטיקה. הסיבה לכך היא שלמדע, למתמטיקה ולתשבצים יש מכנה משותף – כן, כולם מבוססים על התבוננות בנתונים מוצפנים, ועל היכולת לתרגם אותם במהירות לדברים בעלי משמעות.

• תלמדו לזהות דפוסים שונים: אנשים רבים אוהבים לראות דפוסים בחייהם, ויכולים לתרגל ולפתור בהצלחה תשבצים. הסיבה לכך היא שכאשר הם מתחילים לפתור אותם, הם יכולים לדעת איך דברים שונים מתחברים. תשבצים נחשבים לכלי נהדר לאימון ה"שריר" שאחראי על זיהוי דפוסים.

• תמצאו את השקט שלכם: יתרון בריאותי נוסף וחשוב, שאנשים רבים מציגים אותו כשלילי, הוא שתשבצים גורמים לנו לאבד את עצמנו לזמן מה. אולם בפועל זה לא היבט שלילי, מכיוון שזה משפר את יכולות הריכוז שלנו. תופתעו לדעת כי עיסוק בפעילויות יומיומיות שמושכות אתכם לחלוטין מהלחץ, הוא למעשה סוג של תרופה לנפש. כאשר אתם הולכים לאיבוד בתשבץ, אתם שוכחים את הדברים סביבכם שיוצרים המון מתח נפשי ופיזי, כך שאתם יכולים לחיות חיים בריאים וארוכים יותר.

• הרגע המרגש: אין הרבה רגעים בחיים בהם אתם מקבלים את תחושת הריגוש, כמו ברגע שנופל לכם האסימון פתאום להגדרה שנתקעתם בה זמן רב. תשבץ בנוי מהרבה הגדרות כאלה, וההתרגשות מגיעה כאשר אתם מוצאים פתרון לכל אחת ואחת מהן. אך ללא כל ספק, התחושה של לסיים תשבץ במלואו היא תחושה שקשה להשוות לדברים אחרים.

• כלי למידה: מורים רבים בימינו משתמשים בתשבצים ככלי למידה בכיתות, כדי לעשות את הלימודים יותר מעניינים עבור התלמידים. כאשר ילדים מקבלים הזדמנות לפתור תשבצים עם רמזים, הם יזכרו את המושגים כל החיים. כשהם לומדים מושגים בצורה מהנה, הם יכולים להבין אותם במאה אחוז, וכך יפתחו את המיומנות להסביר דברים במילים שלהם. לכן, כדאי שמורים ישתמשו בתשבצים הללו ככלי למידה בכיתות.

• תקשורת חברתית: כאשר אתם פותרים תשבץ יחד עם המשפחה או החברים, נוצרת תקשורת וחיבור איתם. זה קורה אפילו ללא ידיעתכם!

• שיפור כישורי האיות: בעזרת תשבצים תוכלו לשפר לא רק את אוצר המילים, אלא גם את כישורי האיות שלכם. כאשר אתם פותרים תשבצים באופן קבוע, כישורי האיות שלכם משתפרים אפילו ללא ידיעתכם. בסופו של דבר תגלו שלמדתם כמה מילים חדשות, את משמעותן ואיך כותבים אותן.

• שיפור הכישורים האנליטיים: תשבצים לא ישפרו רק את היכולת שלכם לפתרון בעיות, אלא גם את יכולת החשיבה האנליטית. הסיבה לכך היא שאתם יכולים למצוא תשובות לחלק מההגדרות, רק אם יש לכם חשיבה אנליטית. בנוסף, כאשר אתם נעזרים באינטרנט כדי לפתור תשבצים, אתם יכולים ללמוד כיצד להשתמש במונחי החיפוש הנכונים למציאת הפתרון. כן, חיפוש באינטרנט הוא למעשה טריק, ותוכלו להגיע לתשובות רק כאשר אתם משתמשים במילות המפתח הנכונות בחיפוש.

אז למה אתם מחכים? קראתם את 10 היתרונות העיקריים שאתם יכולים לרכוש מפתרון תשבצים. פשוט תתחילו לפתור אחד קל וקטן, ולאט לאט תוכלו להעלות את הגודל ואת רמת הקושי. ישנם מקורות רבים וטובים ברחבי האינטרנט בהם תוכלו למצוא חידות ותשבצים שונים, ואיך אפשר לשכוח את העיתונים היומיים והמגזינים שמציעים גם הם תשבצים? כמובן שהתשבצים שתמצאו בעיתונים יהיו בדרך כלל קשים בהתחלה, לכן התחילו בתשבצים הפשוטים והתקדמו משם. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו