רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מדוע אנו אוהבים לפתור תשבצים?

מדוע אנו אוהבים לפתור תשבצים?

יציאה למסע של פתרון תשבץ דומה ליציאה לתחום שובה לב של אתגרים נפשיים ובידוריים. עם ההגדרות החידתיות והתשובות החמקמקות שלו, תשבץ מגרה את מוחו של הפותר, ומצית תחושת סקרנות ונחישות. לרוב, תשבץ מטעה עם המראה הראשוני הפשטני שלו, ומושך את הפותרים לתוך מבוך של מילים ומשמעויות.
עם זאת, מאחורי המבנה הפשוט לכאורה, מסתתר שטיח של מורכבות מסקרנת.

במאמר זה, אנו נתעמק בפיתוי הרב-גוני של תשבצים, נבחן את המימדים הבילויים, החינוכיים והחברתיים שלהם שהופכים אותם לעיסוק נגיש, מהנה ומאתגר לכולם.
אז, האם אתם מוכנים לגלות את הסודות החבויים בתוך אותם ריבועים מצטלבים ? תנו להרפתקת התשבץ להתחיל!

עניין

תשבץ הוא דבר מעניין בגלל התכונות שלו. הוא יוצר סימני שאלה במוחו של הפותר, דבר שמניע אותו לבלות את הזמן בפתירתו. לא קל לפתור תשבץ. קיימים בו רמזים, כך שהפותרים לא יירתעו ויוותרו. תשבצים אולי נראים קלים, אך הם קשים לפתירה. זיהוי המילה שמתאימה בדיוק במקום החסר יכול להיות דבר מבלבל, אבל ככל שזה יותר מבלבל, כך זה יותר מעניין בשביל הפותר. עוד סיבה לכך שתשבץ הוא משחק מעניין, היא שהוא מטעה את העיניים. בפעם הראשונה שאתם רואים אותו הוא נראה קל, אבל כשאתם נכנסים לזה, זה כבר סיפור אחר. הוא הופך למאתגר ומסתורי, והוא יסיח את דעתכם מהעייפות שתקפה אתכם דקה לפני כן. הוא מעניין במיוחד כאשר התשובה שלכם שגויה, אבל האינסטינקטים שלכם אומרים אחרת. אפילו המבנה של התשבץ מעניין, רק מלהביט בו.

בילוי

תשבצים נחשבים לבילוי כי הם גורמים לנו הנאה. פתירת תשבצים מקלה על הלחץ בחיי היומיום, והמשחק מסיח את דעתנו מהעולם לכמה שעות. המשחק האהוב מעניק שמחה, במיוחד אם אתם מצליחים לפתור אותו במלואו. קל לאהוב תשבצים מכיוון שאפשר לפתור אותם בכל מקום, וזה דבר מאוד נוח. המשחק הזה מזכיר לנו להיות מיוחדים וייחודיים לכל אחד, ומלמד אותנו להעריך את העבודה שעשינו, וכך גם את עצמנו. תשבצים הם בילוי חינמי, קצר ומהנה.

למידה

המטרה העיקרית של התשבצים היא לספק  לנו ידע. אנשים כל כך עסוקים בעבודה, שהם כמעט שוכחים שלמידה היא חלק חשוב מהחיים. תשבצים נותנים לנו הזדמנות ללמוד דברים חדשים בזמן קצר, ומעניקים לנו מילים חדשות מדי יום. אוצר המילים שלנו משתפר דרך פתירת התשבץ. ניתן למצוא תשבצים בעיתונים, בחוברות ובאינטרנט. הם נוצרו כדי שכולנו נוכל ללמוד, ולכן הם לא מסובכים ואין להם חוקים מבלבלים. משחק התשבץ מדגיש שאסור לנו להפסיק ללמוד בגלל שהגענו לאן שהגענו. אפילו אנשים עשירים ממשיכים ללמוד, כי זה המפתח להצלחה. מומלץ במיוחד לתלמידים וסטודנטים לפתור תשבצים באופן קבוע, כי למידה זו חשובה להם.

חברה

כדאי לפתור תשבצים בעזרת מספר מוחות, וכך אפשר ליצור חברויות. כמובן שניתן לפתור לבד, אך יותר כיף לפתור תשבצים עם חברים. זה אומנם רק משחק, אבל הוא בהחלט עוזר לבנות ולשפר את מערכות היחסים שלנו. תשבצים יכולים לחבר אנשים ממינים שונים, עם תחומי עניין שונים, ואפילו בעלי מעמד שונה בחברה. בנוסף, המשחק הזה מיועד לכל הדורות, אין גיל מסוים בו צריך להתחיל או להפסיק לפתור תשבצים. התשבץ משמש כערוץ תקשורת באמצעות חיבור המוחות השונים יחד.

נגישות

תשבצים נגישים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן. אין דרישות מיוחדות בשביל לפתור תשבץ, ולכן הוא מיועד לכולם. זה משחק ידידותי ולא מזיק, וכמובן שאין לו השפעות רעות. ניתן לפתור תשבץ בכל מקום שנוח לנו – על השולחן, על הכיסא, על המיטה, ואפילו בעמידה. ניתן לפתור אותו גם בכל זמן. אפשר להתחיל אחד ולהמשיך אותו מאוחר יותר, אין לו הגבלת זמן. זה משחק קל שאפשר "למרוח" אותו אפילו למספר ימים, בלי לחץ.

השתכנעתם? יש לכם פתאום חשק עז לקחת תשבץ ליד ? לכו על זה!
מאמרים נוספים שכדאי לקרוא: 

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו