רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ותיק מלחמה | ותיק מלחמה מילון

הפעם קבלנו את ההגדרה ותיק מלחמה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ותיק מלחמה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ותיק מלחמה בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מי הם ותיקי מלחמת העולם השנייה?

ותיקי מלחמת העולם השנייה הם גברים ונשים אשר שירתו באחד מצבאות בעלות הברית או במחתרות שנלחמו בנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה. אלה ששרדו את זוועות המלחמה חזרו הביתה גיבורים, אך רבים מהם סבלו מפציעות פיזיות ונפשיות קשות.

החוק להכרה ותמיכה בותיקי מלחמת העולם השנייה

בישראל, חוק מעמד ותיקי מלחמת העולם השנייה, התש"ס-2000, נחקק כדי להכיר בתרומתם של ותיקים אלה ולהעניק להם תמיכה וסיוע. החוק קובע כי ותיקים זכאים להטבות שונות, ביניהם:

  • סיוע בתשלום שכר דירה
  • תרופות מוזלות
  • פטור מאגרת הרדיו והטלוויזיה
  • מענק שנתי בגובה 15% מהשכר הממוצע

הרקע לחקיקת החוק

החוק נחקק בעקבות דרישה מצד ותיקי מלחמת העולם השנייה בישראל, אשר רבים מהם עלו מברית המועצות לשעבר בשנות התשעים. החוקים הקיימים לא הכירו בשירותם במסגרת הצבא האדום.

מפעל הנצחה

חוק מעמד ותיקי מלחמת העולם השנייה מורה גם על הקמת מפעל זיכרון להנצחת הלוחמים נגד הנאצים. מפעל זה נועד להבטיח שהדור הבא יידע ויזכור את גבורתם של ותיקים אלה ואת תרומתם החשובה לניצחון על הנאציזם.

יום הניצחון על גרמניה הנאצית

חוק זה כלל גם תיקון לחוק זיכרון השואה והגבורה – יד ושם, אשר קבע את 9 במאי כיום הניצחון על גרמניה הנאצית. ביולי 2017 הוחלף סעיף זה בחוק יום הניצחון על גרמניה הנאצית, התשע"ז-2017.

לסיכום

ותיקי מלחמת העולם השנייה הם גיבורים אשר נלחמו למען חופש ודמוקרטיה. חוק מעמד ותיקי מלחמת העולם השנייה נותן להם את ההכרה והתמיכה שהם ראויים להם. חשוב להמשיך ולכבד ולהוקיר את ותיקים אלה על תרומתם החשובה להיסטוריה ולעולם כולו. בהצלחה !




מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: וטרן
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
ביטויים דומים: מה זה ותיק מלחמה, ותיק מלחמה מילון, ותיק מלחמה פירוש, ותיק מלחמה מילה נרדפת, ותיק מלחמה 4 אותיות, ותיק מלחמה תשבץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו