רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קוץ | מן קוץ מילון | קוץ תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מן קוץ. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קוץ" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מן קוץ בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

עולם קוצני: חקר הסוגים השונים של קוצים

קוצים הם צמחים פורחים מרתקים המאופיינים בעלים בעלי קצוות חדים, שנמצאים במשפחות שונות של צמחים מורכבים. הם מגיעים במגוון רחב של צורות, לכל אחת מהן מאפיינים ייחודיים, מה שהופך אותם לנושא מרתק עבור אנשים בכל הגילאים.

משפחת המורכבים והקוצים

קוצים, המזוהים לעתים קרובות עם משפחת המורכבים, כוללים מגוון מרשים של צמחים כגון ארטישוק (חרשף) וחורשף מצויץ. צמחים אלה ידועים במאפייניהם הייחודיים, ולחלקם אף יש שימושים מעשיים, כמו הארטישוק, שהוא סוג של קוץ ארטישוק.

קוץ: הפרח הלאומי של סקוטלנד

אחד הקוצים המפורסמים הוא הקוץ, דרדר הכותנה, שתופס מקום מיוחד בלבם של העם הסקוטי. כפרח הלאומי של סקוטלנד, הקוץ מופיע באופן בולט בסמלים ולוגואים סקוטיים רבים, ומסמל את ההיסטוריה העשירה והזהות התרבותית של המדינה.

הקסם והמשיכה של קוצים

למרות טבעם הקוצני, לקוצים יש קסם מרתק החוצה דורות. סוגיהם השונים ומאפייניהם הייחודיים הופכים אותם לנושא מעניין עבור צעירים ומבוגרים כאחד. מגאווה לאומית הקשורה לקוץ הסקוטי ועד ליישומים המעשיים של הארטישוק, קוצים ממלאים תפקיד חיוני בתרבויות ובמערכות אקולוגיות שונות.

לסיכום

עולם הקוצים מגוון בדיוק כמו שהוא מרתק. עם הקצוות החדים והמאפיינים הייחודיים שלהם, הקוצים מציעים הצצה מרתקת למגוון העשיר של משפחות צמחים מורכבות. מהמשמעות התרבותית שלהם כפרח הלאומי של סקוטלנד ועד לנוכחותם במשפחות צמחים שונות, הקוצים מדגימים את היופי והמורכבות של העולם הטבעי. ככל שאנו ממשיכים לחקור ולהעריך את הצמחים הקוצניים האלה, אנו נזכרים במגוון המדהים הקיים בממלכת הצומח. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: צן, שך
פתרון 3 אותיות: חוח, לפה, שית (מן קוץ)
פתרון 4 אותיות: ברקן, דרדר, חוחן, קוצן, קרדה 
פתרון 5 אותיות: גדילן, נהלול (מן קוץ / ממיני הקוצים שנזכרו במקרא), נעצוץ, קיצנית
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
ביטויים דומים: קוץ 3 אותיות, קוץ 5 אותיות, קוץ מילון, קוץ פירוש, קוץ מילה נרדפת, מה זה קוץ?, קוץ תשבץ, קוץ תשחץ, מין קוץ
למציאת תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

6 תגובות:

  1. שלמה, אתה אכן צודק. הוספנו! :)

    השבמחק
  2. פגשתי עוד תשובה לקוץ בתשחץ ל-2 אותיות - ״שך״.
    מתוך פסוק נ"ה בפרק ל"ג בספר במדבר: "וְאִם-לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת-יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ, מִפְּנֵיכֶם וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם, לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם...".
    אני מניח שגם ״שיך״ יעבוד.
    ותודה לטלי~ מאתר סטיפס.

    השבמחק
  3. נכון .כפי שהאלמונית כתבה.
    קוץ = חרול (4 אותיות)
    למה לא מכניסים?

    השבמחק
  4. לכול 4 אותיות לקוח מהתנך

    השבמחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו