רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מדינה באסיה | מדינה באסיה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מדינה באסיה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מדינה באסיה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מדינה באסיה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. בהצלחה !

הקדמה:

אסיה, עולם ומלואו, היא יבשת עצומה המשתרעת על פני כ-44,580,000 קמ"ר, כמעט מחצית משטחו היבשתי של כדור הארץ. היא ביתם של כ-4.6 מיליארד בני אדם, המהווים כ-60% מאוכלוסיית העולם, ומאגדת בתוכה תרבויות, דתות, שפות, נופים ואקלים מגוונים להפליא.

מסע בין גאוגרפיה מרתקת:

הרי ההימלאיה, הגבוהים ביותר בעולם, מתנשאים בגאון מעל פני הקרקע, שם פסגות מושלגות נוגעות בשמיים. מדבריות עצומים, כמו מדבר גובי, משתרעים על פני שטחים עצומים, ומהווים בית לחיות מותאמות לתנאים קיצוניים. יערות גשם טרופיים שופעים, כמו אלו המצויים בדרום מזרח אסיה, מזמינים אותנו לחוויה מרתקת של צמחייה ובעלי חיים ייחודיים. נהרות אדירים, כמו נהר היאנגצה, חוצים את היבשת ומספקים מים לחקלאות, תעשייה ותחבורה. לאורך חופי היבשת משתרעים איים רבים, ביניהם איי הפיליפינים, אינדונזיה וסרי לנקה, המציעים חופים מרהיבים, עולם ימי עשיר ותרבויות ייחודיות.

פגישה עם תרבויות מגוונות:

בכל פינה ביבשת ניתן לחוות עולם תרבותי עשיר ומגוון. בין אם נטייל בין מקדשי הבודהיזם המרהיבים ביפן, נטעם מהמטעמים החריפים של הודו, נשמע את צלילי המוזיקה המסורתית בסין, או נתרשם מהריקודים הצבעוניים של תאילנד, אסיה תמיד תציע לנו חוויה תרבותית חדשה ומעשירה.

דמוגרפיה תוססת:

אוכלוסיית אסיה מגוונת להפליא. קבוצות אתניות רבות, ביניהם סינים, הודים, ערבים, יפנים, פרסים ועוד, חיות יחדיו ביבשת. דתות כמו בודהיזם, הינדואיזם, אסלאם ונצרות, לצד דתות מקומיות רבות, מעצבות את הפסיפס הדתי של אסיה. שפות רבות, מאות ואף אלפים, מדוברות ברחבי היבשת, ומוסיפות צבע מיוחד לתרבותיה.

היבט טכני:

  • שטח: 44,580,000 קמ"ר
  • אוכלוסייה: 4.6 מיליארד
  • דתות: בודהיזם, הינדואיזם, אסלאם, נצרות ועוד
  • שפות: מאות ואף אלפים
  • כלכלה: מרכז כלכלי עולמי חשוב
  • אתגרים: עוני, פערים חברתיים, זיהום אוויר ומים, שחיתות פוליטית ועוד
  • עתיד: פוטנציאל עצום לצמיחה כלכלית, שיתוף פעולה בינלאומי ופיתוח טכנולוגי

כלכלה עולמית:

אסיה הפכה בשנים האחרונות למרכז כלכלי עולמי חשוב. סין, יפן, הודו ודרום קוריאה הן רק חלק מהמדינות האסייתיות שהפכו למעצמות כלכליות משמעותיות. ייצור, מסחר וטכנולוגיה הן רק חלק מהתחומים בהם אסיה משחקת תפקיד מרכזי בזירה העולמית.

אתגרים משמעותיים:

למרות הצמיחה הכלכלית המרשימה, אסיה מתמודדת עם מספר אתגרים משמעותיים. עוני, פערים חברתיים, זיהום אוויר ומים, שחיתות פוליטית ועוד, הן רק חלק מהבעיות שדורשות פתרון.

עתיד מרתק:

עתידה של אסיה טומן בחובו פוטנציאל עצום. צמיחה כלכלית, שיתוף פעולה בינלאומי ופיתוח טכנולוגי הן רק חלק מהגורמים שעשויים להוביל את היבשת לעתיד מזהיר.

הזמנה למסע:

אסיה היא יבשת מרתקת ומלאת הפתעות. היא קוראת לנו לצאת למסע גילוי, לחוות תרבויות חדשות, לפגוש אנשים מרתקים, לטעום טעמים שלא טעמנו מעולם, ולהכיר עולם מלא קסם וקסם.

דוגמאות מרתקות:

    הטאג' מהאל: מונומנט מרהיב בהודו, שנבנה על ידי הקיסר המוגולי שאה ג'האן לזכר אשתו האהובה מומתאז מהאל. המבנה, העשוי משיש לבן, נחשב לאחת מיצירות המופת של האדריכלות האסלאמית.

    הר פוג'י: הר געש פעיל ביפן, הנחשב לאחד ההרים היפים ביותר בעולם. פסגתו המושלגת מושכת אליה מטיילים מכל רחבי העולם.

    החומה הגדולה של סין: חומה אדירה שנבנתה לאורך אלפי שנים על מנת להגן על סין מפני פולשים. החומה, הנמתחת לאורך אלפי קילומטרים, היא אחד המבנים המרשימים ביותר בעולם.

    העיר האסורה: מתחם ארמונות עצום בבייג'ינג, סין, שהיה ביתם של קיסרי סין במשך מאות שנים. המתחם, המשמש כיום מוזיאון, פותח את שעריו למבקרים ומאפשר להם הצצה אל עבר מפואר.

    ים המלח: אגם מלח ייחודי בישראל, הנמצא בנקודה הנמוכה ביותר בכדור הארץ. המים המלוחים בריכוז גבוה ידועים ביכולתם לרפא מחלות עור ולשמש כמקור למינרלים.

    הרי ההימלאיה: רכס ההרים הגבוה ביותר בעולם, המשתרע לאורך מספר מדינות באסיה. פסגות מושלגות, קרחונים אדירים ונופים עוצרי נשימה הופכים את ההימלאיה ליעד מושלם לחובבי טרקים וטבע.

    המטבח האסייתי: מגוון, טעים ומלא טעמים. מאכלים תאילנדיים חריפים, סושי יפני עדין, דים סאם סיני ועוד, מציעים חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

    אומנויות לחימה: אסיה היא בית של אומנויות לחימה רבות, כמו קראטה, ג'ודו, קונג פו, טאי צ'י (אמנות לחימה סינית) ועוד. אומנויות אלו משלבות משמעת עצמית, כושר גופני וטכניקות לחימה.

    פסטיבלים: לאורך כל השנה מתקיימים ברחבי אסיה פסטיבלים רבים ומגוונים. פסטיבלים אלו, המשלבים מוזיקה, ריקודים, אוכל ותלבושות מסורתיות, הם הזדמנות נהדרת לחוות את התרבות האסיאתית מקרוב.



    מודעות





    פתרון 2 אותיות:
    פתרון 4 אותיות: אירן (מדינה עוינת באסיה), הודו (מדינה גדולה באסיה), טיבט, ירדן, לאוס, מקרו, נפאל (מדינה הררית בדרום אסיה, בירתה קטמנדו / ממלכה בדרום אסיה), קטאר, תימן
    פתרון 5 אותיות: איראן, בהוטן, בורמה (מיאנמר), ברוניי, ישראל, כווית (מדינה מוסלמית באסיה), לבנון, מלזיה (מדינה באסיה, בירתה קואלה לומפור), מצרים, סוריה, עומאן, עיראק, קוראה, רוסיה
    פתרון 6 אותיות: ארמניה (מדינה במערב אסיה), בחריין, בנגלדש (מדינה בדרום מזרח אסיה), ברוניי, ויטנאם, טורקיה, טיוואן, מיאנמר, סעודיה, פקיסטן (מדינה מוסלמית באסיה), קוריאה (מדינה מחולקת באסיה), קזחסטן (מדינה באסיה / מדינה במרכז אסיה, בירתה אסטנה), תאילנד (ממלכה באסיה)
    פתרון 7 אותיות: גאורגיה, וייטנאם, טאיוואן, מיאנאמר, סינגפור, סרי לנקה, קמבודיה (מדינה בדרום אסיה)
    פתרון 8 אותיות ומעלה: אוזבקיסטן (מדינה במרכז אסיה), אזרבייג'ן, אינדונזיה (מדינת איים באסיה), אפגניסטן‏, טג'יקיסטן (מדינה באסיה התיכונה), טורקמניסטן (מדינה במרכז אסיה), אפגניסטן (מדינה מוסלמית), המלדיביים, הפיליפינים, מונגוליה (מדינה באסיה), קירגיסטן (קירגיזסטן)
    פתרון של 2 מילים ומעלה: איחוד האמירויות הערביות, דרום קוריאה, הונג קונג, מזרח טימור, סרי לנקה, קוריאה הדרומית, קוריאה הצפונית

    ביטויים דומים: מדינה באסיה מילון, מדינה באסיה 7 אותיות, שם של מדינה באסיה, אחת ממדינות אסיה, מדינה באסיה תשבץ, מדינה באסיה תשחץ, ממלכה קדומהמדינה באסיה 6 אותיות, שם של מדינה באסיה
    מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
    עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
    יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

    6 תגובות:

    יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

    מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו