רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


רומן של טולסטוי | מספרי לב טולסטוי תשבץ | ספר של טולסטוי מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה רומן של טולסטוי . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ספר של טולסטוי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים. 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מספרי לב טולסטוי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
לב ניקולייביץ' טולסטוי (1828- 1910), היה סופר והוגה דעות רוסי. טולסטוי נודע בעיקר בזכות יצירות המופת, אשר מלוות את עולמנו עד היום.
נמחיש זאת בעזרת אחת מיצירותיו הבולטות- "מלחמה ושלום"  שנחשב בידי ההמון כרומן הגדול ביותר שנכתב מאז ומתמיד. ביצירה זאת מתמקד טולסטוי בנפוליאון, מרגעי הזוהר שלו ועד נפילתו וגלותו. ברומן העלילה משתפת המון דמויות חלקן היסטוריות וחלקן דמיוניות.
 טולסטוי היה בן אצולה שלחם נגד אלימות ושלטון. הוא מרד בממסד הממשלתי, והעדיף להימנע כמה שאפשר משירותים ציבוריים, משרות ציבוריות וכדומה. טולסטוי היה פציפיסט שקרא להמונים לסרב להתגייס לצבא, הוא טען שהפתרון למלחמות הוא לפעול נגד אלימות. בנוסף הוא היה צמחוני מתוך אהבה לחיות, והתנזר מחיי המין לאחר שנולדו לו 13 ילדים. נוסף לכל זאת, טולסטוי כתב רומנים וספרים יחודיים וחשובים  שמלמדים אותם בבתי ספר בישראל גם בימים אלו, ואפילו ישנם אנשים רבים בארץ אשר קונים וקוראים את הספרים של טולסטוי בשעות הפנאי. בהצלחה.
 בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: שטן
פתרון 4 אותיות: 
השטן
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
הקוזקים (מספרי לב טולסטוי)
פתרון 8 אותיות ומעלה: סבסטופול
פתרון שתי מילים ומעלה:
 אווזי הבר, אחי הבכור, אנה קארנינה, אחר המשתה, וניה טפשון, חאג'י מוראט, חוג הקריאה, מלחמה ושלום, סונטת קרויצר, ספרים מדברים, על הפטריוטיות, שלוש השאלות, שלוש מיתותפתרון שלוש מילים ומעלה: איוואן איליץ ואחרים, בוקר של קדרות, בעל הבית והפועל, האם אדמה מרובה נחוצה לאדם וסיפורים אחרים, חוג של קריאה, מותו של איוואן איליץ', מלכות האלוהים שוכנת בתוכך
ביטויים דומים: רומן של טולסטוי מילון, רומן של טולסטוי פירוש, רומן של טולסטוי 12 אותיות, רומן של טולסטוי תשחץ, מספרי לב טולסטוי מילון, מספרי לב טולסטוי תשחץ, אחד מספרי   טולסטוי תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו