רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


בינתיים | בינתיים תשבץ | בינתיים מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה בינתיים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "בינתיים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים. 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה בינתיים בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

"בינתיים": צלילה עמוקה אל תוך מושג זמן מורכב

הגדרה ותיאור:

"בינתיים" היא מילת יחס נפוצה בעברית המשמשת לתיאור פרק זמן בלתי מוגדר הנמצא בין שתי נקודות זמן ספציפיות. משמעותה המילולית היא "בתוך הזמן", והיא מתארת מצב זמני הנמשך בין שני אירועים או מצבים.

דוגמאות:

  • "אני עסוק בינתיים, אך אחזור אליך בהקדם."
  • "המטוס טרם המריא, בינתיים אני מחכה באולם הנוסעים."
  • "היא עברה תאונה קשה, בינתיים היא מתאוששת בבית החולים."

הגדרה מעמיקה:

המילה "בינתיים" מופיעה במילון העברי בשתי משמעויות עיקריות:

  1. בין שני אירועים: זמן חולף בין שני רגעים מוגדרים. לדוגמה: "היא חיכתה בינתיים לתשובה מהרופא".
  2. לפי שעה: מצב זמני שאינו ידוע כמה יימשך. לדוגמה: "בינתיים אני עובד בחנות, עד שאמצא עבודה בתחום שלי".

שימושים:

השימוש במילה "בינתיים" נפוץ מאוד בשפה העברית, הן בדיבור והן בכתיבה. אנו משתמשים בה כדי לתאר מגוון רחב של מצבים, רגשות ותהליכים:

  • המתנה: "אני בינתיים מחכה לאוטובוס".
  • אי ודאות: "אני לא יודע מה יקרה, בינתיים אני פשוט ממשיך הלאה".
  • תהליך: "בינתיים אני עובד על שיפור הכושר הגופני שלי".
  • רגע של שקט: "בינתיים אני פשוט יושב ונהנה מהשמש".

יתרונות:

  • גמישות: המילה "בינתיים" מאפשרת לנו לתאר מגוון רחב של מצבים ותהליכים.
  • דיוק: היא יכולה להוסיף דיוק ותיאור ספציפי למשפט.
  • זרימה: היא תורמת לזרימה טבעית של השפה.

חסרונות:

  • אי בהירות: במקרים מסוימים, השימוש במילה "בינתיים" יכול להיות לא ברור ולהצריך הבהרה.
  • תחושת חוסר ודאות: המילה "בינתיים" יכולה להעביר תחושה של חוסר ודאות לגבי העתיד.

לסיכום:

המילה "בינתיים" היא כלי רב עוצמה בשפה העברית. היא מאפשרת לנו לתאר מגוון רחב של מצבים, רגשות ותהליכים, תוך הוספת דיוק ותיאור ספציפי.

עם זאת, חשוב להשתמש בה בצורה מושכלת וברורה, כדי להימנע מאי הבנות. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
בין הכי להכי, לעת עתה, לפי שעה
ביטויים דומים: בינתיים מילון, בינתיים פירוש, בינתיים מילה נרדפת, בינתיים ביטוי, בינתיים 10 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו