רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


יישוב באזור מודיעין | יישוב סמוך למודיעין מילון | יישוב מצפון למודיעין תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה יישוב מצפון למודיעין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "יישוב באזור מודיעין" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה יישוב סמוך למודיעין בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

יישובים ליד מודיעין מגלמים את ההיסטוריה וההתפתחות המגוונת של האזור. חשמונאים, שנקרא בראשיתו רמת מודיעים, גדל ליישוב עירוני דתי השייך למועצה האזורית מטה בנימין. עם אוכלוסייה של כ-650 משפחות, הוא מהווה חלק משמעותי מהנוף המקומי. מנגד, לפיד, שהוקם בשנת 1996, הוא היישוב הגדול ביותר במועצה האזורית חבל מודיעין, בעל תפקיד מכריע בריכוז האוכלוסייה היהודית בציר הגבעות. למרות האתגרים המוקדמים, לפיד הפך לקהילה משגשגת עם היסטוריה ייחודית ששורשיה במלחמת העצמאות. יחד, יישובים אלו משקפים את הצמיחה הדינמית ואת המשמעות ההיסטורית של האזור הסמוך למודיעין .

חשמונאים, המכונה גם רמת מודיעים, הוא יישוב עירוני דתי השוכן מצפון למודיעין. הוא הוקם ב-1987 ונקרא בתחילה רמת מודיעים, לפני שהוכרז רשמית בשם: חשמונאים ב-1988. חשמונאים, הגובלת במודיעין ובוואדי קריקע, משקיפה על גוש דן ומציעה מיקום אסטרטגי. עם כ-650 משפחות, היישוב כולל מהגרים מהעשור האחרון, בעיקר מארצות הברית ומדינות אנגלוסקסיות. יישוב זה מהווה חלק משמעותי מהמועצה האזורית מטה בנימין, התורם להיסטוריה העשירה של האזור.

לפיד, הישוב הגדול במועצה האזורית חבל מודיעין, שוכן בשפלת יהודה, בין מודיעין-מכבים-רעות למודיעין עילית. הוא הוקם בשנת 1996, מקורו בתוכנית יישובי הכוכבים, שמטרתה לרכז את האוכלוסייה היהודית לאורך ציר הגבעות. צבי צביקה כהן מילא תפקיד מרכזי בהקמתה. למרות אתגרים ראשוניים בתשתיות, לפיד הפך תוך שנים ספורות לאזור מגורים מבוקש. היישוב מתהדר בהיסטוריה עשירה ובקשר לבקרב חירבת כוריכור - קרב עקוב מדם במלחמת העצמאות. בהצלחה !


מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
לפיד, שילת (מושב באזור מודיעין)
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: שעלבים (קיבוץ סמוך למודיעין)
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה: 
חשמונאים 

פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: יישוב באזור מודיעין מילון, יישוב באזור מודיעין פירוש, מה זה יישוב באזור מודיעין?, יישוב סמוך למודיעין מילה נרדפת, יישוב מצפון למודיעין 8 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו